adinteractive’den genç yetenekleri sektöre kazandırma projesi: adJr


adinteractive ve İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, öğrencilerin okul süresince profesyonel projelerde yer almasını sağlayacak adJr adında yeni bir iş birliğine gidiyorlar.

Video

Video

 

 

Köksal Abdurrahmanoglu

( 3. Nesil / Kanal Türk / 26-06-2009 )

 

 

adJr projesi üniversite, özel sektör işbirliğini aktif olarak hayata geçirmeyi amaçlayan bir işbirliği modeli üzerine kuruluyor. İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde okuyan 3. ve 4. sınıf öğrencileri arasından seçilen bir grup öğrenci, Üniversite çatısı altında oluşturulacak bir reklam ajansına bağlı olarak adinteractive tarafından sağlanan gerçek projelerde çalışacaklar.

 

2009 – 2010 öğretim döneminde hayata geçirilecek proje sayesinde öğrenciler gerçek projelerde üretken olarak rol alırken diğer yandan da adinteractive bünyesindeki profesyonel çalışanlar denetiminde yeni beceriler kazanacaklar. Teorik bilgileri gerçek projelerle desteklemeyi amaçlayan işbirliği öğrencilere süre sınırlı bir iş takvimi içerisinde müşteri memnuniyetini sağlayacak kalitede işler üretme tecrübesini de kazandırmayı hedefliyor.

 

adJr projesinde görev alan “Medya ve İletişim Sistemleri” ve “Görsel İletişim Tasarımı” öğrencilerinden bir bölümü yaz dönemi stajlarını da adinteractive çatısı altında gerçekleştirirken, başarılı olan bazı öğrenciler proje sonunda ajansta iş garantisine de sahip olacaklar. Üniversiteden profesyonel iş hayatına geçişi kolaylaştırmayı hedefleyen sistem sayesinde yetenekli mezun öğrenciler iş arama sürecinden kurtulurken, adinteracitve de ihtiyaç duyduğu yetişmiş işgücüne daha kolay ulaşmış olacak.

 

İstanbul Ticaret Üniversitesi öğrencileri tarafından hayata geçirilecek projelerden elde edilecek gelir, Üniversite bütçesine aktarılacak ve sosyal amaçlar için kullanılacak. 


About this entry