adinteractive dijital kasları gelişmiş yetenekler arıyor…


————————————————————————————

Kapımızı çalan şey “Değişimin” ta kendisi…

Hem MSN hem de Facebook kullanımında dünyada 3. olan Türkiye’nin online alandaki gelişimi herkesi şaşırtıyor. Halbuki nüfusunun yarısı 28 yaş altı olan ülkemizde bu durum çok normal. Kartların yeniden karıldığı reklamcılıkta da benzer durum yaşanıyor. Dünyayla paralel olarak Türkiye’de de reklam sektöründe krize rağmen büyüyen tek alan “Dijital”. Bunda da en büyük etken artık klasik mecralarla ulaşılamayan bu kitle ve değişen tüketici alışkanlıkları.

Türkiye’nin ilk Dijital Ajansı adinteractive, 1996’dan buyana markaları tüketicileriyle yakınlaştırma odaklı hareket ediyor ve DNA’sı dijital kalacak şekilde tüm mecraları destekleyebilecek yeni bir yapıyla “Değişime” uyarak artık kendini “Yeni nesil Ajans” olarak konumluyor.

Arzumuz bizimle aynı vizyonu paylaşan “değişime” adapte olabilecek yeteneklerle ekibimizi geliştimek ve büyümek. İster ajans, ister prodüksiyon, ister yazılım kökenli olsun, kapımız tüm dijital kasları gelişmiş yeteneklere açık.

Eğer siz de “alanımda en yetenekli benim” diyor ve Türkiye’nin ilk yeni nesil ajansını arıyorsanız hemen görüşelim >>>> jobs@adinteractive.com.tr

 

adinteractive


About this entry